Cele mai des intalnite intrebari

Ultimul update pe data de 22 August 2017
Tehnocolor Comenzi este magazinul online conceput special pentru clientii din Romania. Cu toate acestea, firma poate face livrari internationale pentru comenzi peste o anumita suma. Va rugam sa ne contactati la telefon (0351).807.072/(0774).434.079 sau pe email la online@tehnocolor.ro pentru a ne transmite comanda si a discuta optiunile de livrare internationala.
Desi incercam sa va oferim toate informatiile de care aveti nevoie pe site-ul nostru, de multe ori esti posibil sa omitem sa mentionam informatii pe care dumneavoastra le-ati putea cauta. Va invitam sa folositi telefoanele mentionate in pagina de Contact pentru a ne apela sau a ne scrie la email-ul din aceeasi pagina. Personalul nostru amabil va incerca sa va raspunda la toate intrebarile.
Incercam sa transmitem SMS-uri si email-uri de fiecare data cand comanda dumneavoastra trece la urmatorul pas. Dupa ce aceasta a plecat din depozitul nostru catre curier, nu cunoastem exact locatia pachetului si nu putem asadar sa v-o comunicam.
Daca cumva doriti sa renuntati la produsele deja comandate trebuie sa ne anuntati din timp telefonic sau prin email. Daca optati pentru email, va rog asigurati-va ca email-ul nostru este scris corect pentru ca acesta sa ajunga in casuta noastra si sa putem anula comanda la timp. Nu aveti ocazia de a anula comenzi din meniul site-ului.
In general, comenzile primite pana in ora 08:00-09:00 pot pleca in cursul aceleiasi zile din depozitele Tehnocolor. Orice comanda primita dupa ora 09:00 in cursul zilei de vineri va pleca din depozit luni dimineata.
Livrarea produselor se poate face prin curier rapid DPD sau ridica de la sediul firmei noastre din Pielesti, Dolj. Aveti posibilitatea de a revedea pretul livrarii in pagina de Cos al Cumparaturilor sau atunci cand veti finaliza comanda. Costul transportului prin DPD este fix: 19.99 RON in orice localitate din Romania. Pentru localitatile care nu se afla in proximitatea depozitelor DPD din marile orase, NU se achita tarif pentru kilometri suplimentari, pretul ramanand fix.
Pentru satisfactia clientului, Tehnocolor se asigura ca produsele comandate se afla intr-un stadiu bun si fara defecte. De fiecare data cand livram produsele catre dumneavoastra, ne asiguram ca acestea trec standardele noastre de calitate. Inlocuim produsele ce au defecte provenite din depozitarea si manipularea noastra. Totusi, nu oferim nicio alta garantie ce tine de producator.